"That's The Saddest Excuse For A Pizza I've Ever Seen In My Entire Life" | Kitchen Nightmares

23 600
347
 
टिप्पणियाँ
Hazzar Plays
Hazzar Plays - 23 घंटे पहले
I mean what’s better eating a pizza made by a chef or another chef just criticising food
Legend Gotta Catch Em All
Legend Gotta Catch Em All - दिन पहले
The American version of this show if fucking garbage. Gay ass music & gay ass camera angles. Hollywood is cringe as fuck.
Cringeyness Expressway
Cringeyness Expressway - 3 दिन पहले
Not a pizza.
NotGalaxyGachaBoii
NotGalaxyGachaBoii - 3 दिन पहले
Kitchen nightmares is lit just like gordon ramsay
sango_wango
sango_wango - 3 दिन पहले
I love how the owner says "I wouldn't feed this to my dog" but she's feeding it to paying customers, that's pretty scary.
Architect Melchor Oderon
Architect Melchor Oderon - 3 दिन पहले
I didnt know pizza have faces ahahah😁😂😂😂😂
Bazerk
Bazerk - 4 दिन पहले
What's the place called again?
The Tech Guru
The Tech Guru - 5 दिन पहले
How do you fuck up pizza like how do you do that I am no chief but damn I could do pizza better then these guys I love pizza and this hurt watching it made me think damn wheres this at I think I need to go in this kitchen and do there job for them I think they need it lol
Netko Poseban
Netko Poseban - 6 दिन पहले
I once ate with my girlfriend here..She liked the meal so much that she threw up,so i can have some of it
jennyinpink22
jennyinpink22 - 7 दिन पहले
How do you ruin pizza ?
CORNSNAKE's vlog's
CORNSNAKE's vlog's - 8 दिन पहले
I think I'm gonna pass:



Goes to McDonald's
David Thorn
David Thorn - 10 दिन पहले
i bet if gordon wasn't there they would have finished their meals
Wilson Scraddock
Wilson Scraddock - 11 दिन पहले
Gordon is hot. I wonder what he likes on his pizza other than MY COCK?
Samantha Best
Samantha Best - 11 दिन पहले
Tricia sounds like Mabel from Gravity Falls and it’s rly distracting
Mike Davis
Mike Davis - 11 दिन पहले
These owners need to know that we can go to a store and buy a frozen pizza or whatever so why would we go to your restaurant and pay 3 times the money to only be handed frozen product? If you are selling frozen food, close your damn door.
Some frozen food isn't bad, it's the fact that we want fresh and your own food that you made and willing to pay good money for a good meal.
Manny Cat
Manny Cat - 12 दिन पहले
But why chef never got that hairnet hmm🤔
BMW S1000
BMW S1000 - 12 दिन पहले
I realize alot of these restaurants are serving some crap. But I have to wonder if the customers know Gordon Ramsey is there , and they are just sending food back trying to create drama?
Mac Playz
Mac Playz - 12 दिन पहले
I didn't even know that was a pizza.
Andrew Hatcher
Andrew Hatcher - 12 दिन पहले
He said god bless middle America 😂😂😂
Geshtar TV
Geshtar TV - 12 दिन पहले
i feel now even better that i get a god damn load of praise today for my Fish :3
Max Steel
Max Steel - 12 दिन पहले
*They don't need a celebrity chef to help, they need stronger glasses and an exorcise. "Can you not see the people,....LEAVING"? I can see them, I can hear them and I'm not even there in person. OEPN YOUR EYES AND LOOK.*
77xDivaOkurrr7ATSymbol
77xDivaOkurrr7ATSymbol - 13 दिन पहले
If you label anything "food" in America, people will eat it. And, either way, corporations will find a way to make $$ off of it regardless of whether or not people are eating it.
Movie Games
Movie Games - 13 दिन पहले
I can't imagine complaining about the food in a restaurant. I'd just pay for it and never come back.
Danny24
Danny24 - 14 दिन पहले
I
I_Need_Money
I_Need_Money - 14 दिन पहले
Gordon: GOD. BLESS. MIDDLE. AMERICA
ME:Pull up then Gordon
I_Need_Money
I_Need_Money - 14 दिन पहले
Who wants to try my peet-suh-due
acornBerry
acornBerry - 14 दिन पहले
0:35
Trish
Trish - 14 दिन पहले
If Gordan goes crazy over this he should walk into fast food places. He'll have a heart attack.
william terry
william terry - 15 दिन पहले
I'm so hungry that shitty food looks good.
For Whatever
For Whatever - 15 दिन पहले
An insult to fast food

Didnt thought that was possibru :O
Darius Sabat
Darius Sabat - 15 दिन पहले
If they ever make another Hannibal lecter movie, I want a Gordon Ramsay cameo.
Tom Porteneur
Tom Porteneur - 15 दिन पहले
when the owner wont eat the food ? we be in trouble. what ya think ?
Zali Becquerel
Zali Becquerel - 15 दिन पहले
0:08 "Hi there, welcome to Jay Willies, how you f**ks doing today?"
Jesse W.
Jesse W. - 15 दिन पहले
Owner: The quality of the food just isn't there. I wouldn't even feed it to my dog
*Proceeds to feed it to hundreds of customers daily*
Tyler clark
Tyler clark - 15 दिन पहले
Me: watching Owner give their side of story.
Next camera frame.
Me: watching another owner give their side of story.
Me: oh another owner. Hmmm 🤨
Next camera frame.
Me: watch 3rd owner give their side of story.
Me: how many fucking owners are there at this point!
For fuck sake make me an owner for cryin out loud!
Kevin Johnson
Kevin Johnson - 15 दिन पहले
What if some people are just sending food back because Gordon is there?
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
that food looked gross, i been to jail
100,000 Subscribers Without Videos Challenge
100,000 Subscribers Without Videos Challenge - 15 दिन पहले
lol
Nick Crowley
Nick Crowley - 16 दिन पहले
It's doing bad because of that guys erect nipples in that shirt
Nysguy2003
Nysguy2003 - 16 दिन पहले
Love this show, why was in cancelled?
Nysguy2003
Nysguy2003 - 13 दिन पहले
+Gregory Everson No one watches TV?? Speak for yourself bud!
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
no1 watches TV, i dont, people make better content than TV writers can
Nysguy2003
Nysguy2003 - 16 दिन पहले
Owners complaining about how terrible the food is....YOU'RE THE F*CKING OWNER!!
Libby Rees
Libby Rees - 16 दिन पहले
and not a hair net in sight!
xd ILuke XI
xd ILuke XI - 16 दिन पहले
1:22 ITS THE OLD BAG
Tyler Jordan
Tyler Jordan - 16 दिन पहले
" an insult to fast food " this man is brutal 🤣🤣🤣🤣
Shannon Shannon George
Shannon Shannon George - 16 दिन पहले
If u won't feed it to your dog then why the fuck will u serve the food to your customer u fuckin bitch
Imadethistocomment13
Imadethistocomment13 - 16 दिन पहले
The owner is really trying sell his victim card for some sympathy. You are disgusting my friend...in every aspect
Shadowaker
Shadowaker - 17 दिन पहले
I'm Italian, I feel offended by that pizza...
Brighton
Brighton - 17 दिन पहले
How does the camera crew know which customer is about to say something negative
Summer Carroll
Summer Carroll - 17 दिन पहले
Am I just high or did that look like a steak and shake in the background when he was in that alley 😂😂
I would've rather eaten there than the food I just seen 🤢
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
steak and shake is only good on chicken
Danny Boy
Danny Boy - 17 दिन पहले
Owner says I wouldn't feed it to my dog.
But the customer?
MountainDew
MountainDew - 17 दिन पहले
My dog would eat that 😐 ... Maybe I would too .. idk
Stang Captain
Stang Captain - 17 दिन पहले
The best pizza is half Canadian bacon with pineapple, half artichoke with pesto, and light on the cheese.
Stang Captain
Stang Captain - 12 दिन पहले
Leave your stupid comments in your pocket.
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
does your boyfriend know you are gay?
Smattless
Smattless - 17 दिन पहले
End the torture! Make new KN episodes!
Atlas
Atlas - 17 दिन पहले
straight up the old ass Pokeball pizza I made in Year fucking 7
Clint Girdler
Clint Girdler - 17 दिन पहले
“Those attending are asked not to cuss, brawl or throw chairs. All disagreements must be settled outside”.
If this sign is in your “restaurant”, I can only assume that these things have either happened before or it is a wind up. Either way, I would be hesitant to eat there.
ORYIN
ORYIN - 18 दिन पहले
As an owner you are in part responsible! Don’t sit back and blame John. When in reality you gave John a budget to meet and he probably did what he could. What the fuck is the point of owning something if you’re never going to touch it!!?
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
give the chef a bucket of shit and he should be able to make chocolate ice cream, lol
Pirate Labs
Pirate Labs - 18 दिन पहले
Waitress: "This fish sandwich came back because it is still frozen."
Ramsey: "Holy Mackerel."
Classic.
BRAGZ is BEST
BRAGZ is BEST - 18 दिन पहले
U tell em Ramsey
Abulho Mazze
Abulho Mazze - 18 दिन पहले
1:57 the waitress is wearing a basket over her head
Philip Mathiasen
Philip Mathiasen - 18 दिन पहले
why are these 2 ppl who is also the owner blaiming it all on him ? you are literally the owner yourself lol
My Penis Is Unbelievably Small, But
My Penis Is Unbelievably Small, But - 18 दिन पहले
This is so sad Alexa played Despacito herself
Joshua Hughes
Joshua Hughes - 18 दिन पहले
It’s a special pizza 😂😔
Gregory Everson
Gregory Everson - 13 दिन पहले
ranch on frozen cardboard, lol sounds yummie
Abeeha Farhan
Abeeha Farhan - 19 दिन पहले
" god bless middle America ".... Me sitting here laughing my lungs out 😂😂
BMW W.
BMW W. - 19 दिन पहले
How cool a 2007 clip....fuckin hell cuh mawhnn
Sandy Ravage
Sandy Ravage - 19 दिन पहले
Wouldn't feed it to your dog yet you don't mind feeding it to your customers.
Darksqde
Darksqde - 19 दिन पहले
Chucky cheese pizza
im babey
im babey - 19 दिन पहले
None pizza with left mushroom
ATL LEAKS
ATL LEAKS - 19 दिन पहले
You would feed the food to your dog. Yet you server it to a human😕
MasterYehuda816
MasterYehuda816 - 20 दिन पहले
Wtf kind of pizza is that? As a New Yorker, that’s sad.
White Owl
White Owl - 20 दिन पहले
....... how do u make PIZZA wrong
It’s DingusMcDingus
It’s DingusMcDingus - 20 दिन पहले
Gordon Ramsey should be the boss of overcooked
GINGER TIGER
GINGER TIGER - 20 दिन पहले
Gordons weapon
The f word
Ants C
Ants C - 21 दिन पहले
Sign at the entrance: "Those attending are asked not to cuss, brawl or throw chairs. All disagreements must be settled outside"

Lol wtf, where is this?
Evy Black
Evy Black - 21 दिन पहले
That pizza is on the verge of suicide.
Hank Storm
Hank Storm - 22 दिन पहले
One main theme in this, Americans sure love to butcher cuisine, my lord do you really freeze EVERYTHING?!
It destroys the cells! texture, nutrition, flavour everything is gone!
Mr. Wackoado
Mr. Wackoado - 22 दिन पहले
It's got to the point where we think it's 20% real and 80% acting
creamchizpie_5
creamchizpie_5 - 23 दिन पहले
“its a fucking disgrace”
Me:My ASS is Fucking Disgrace
Elliot Broadhurst
Elliot Broadhurst - 23 दिन पहले
Boss: We need to buy cheaper ingredients
Customer: Cook it again it’s awful
ToadSauce
ToadSauce - 23 दिन पहले
NINO!
Exotic
Exotic - 23 दिन पहले
I wouldn’t feed my dog that and she eats everything!
100 subscribers with no videos
100 subscribers with no videos - 24 दिन पहले
*I* am a sad excuse for a pizza
Frank Ponce
Frank Ponce - 24 दिन पहले
That looks fuckin discusting.
Bila Omer
Bila Omer - 24 दिन पहले
1:21 this bitch says she wouldn't feed the dog with this food, but 99% sure she gives it dry shitty. -.- Human Logic
Bob Bobson
Bob Bobson - 24 दिन पहले
Gordon charges like £50 for one meal in his restaurants that is my entire weeks food shop and a lot of the food he bitches about is perfectly edible lol.
this guy would be fucked if you took his wealth away he would cry and sob and probably try to top him self over having to eat beans and toast for breakfast, the toast or beans would not be to his perfect liking, where the fucking salt and pepper you cunt..
Eli Dae
Eli Dae - 25 दिन पहले
I want Gordon to be a follower in Skyrim and bash the shit out of Giants with a rolling pin and a large kitchen knife.
Cynthia Benitez
Cynthia Benitez - 25 दिन पहले
Everyone is commenting how their dog would eat in a second. It made me realize how picky my dog is, he literally spits food out if he doesn’t like the taste. And he use to eat his poop as a puppy, so it doesn’t make any sense???
Moe Alagha
Moe Alagha - 25 दिन पहले
Customers send food back when Gordon is there.
Gordon leaves: Customers more than gladly eat their shit food.
Law
Law - 25 दिन पहले
I've got to guess that if people know GR is in town, they're going to show up and complain about the food.
Alexander Gabriel Alqueza
Alexander Gabriel Alqueza - 25 दिन पहले
Won't eat from dogs fucking really?
Bread
Bread - 26 दिन पहले
I like how in the show all the customers don’t eat the food but in real life nobody gives a shit and they just eat.
MrPheng yang
MrPheng yang - 26 दिन पहले
Imagine if chef ramsey went to fast food restaurant.
ShamyoHasGames
ShamyoHasGames - 26 दिन पहले
They are cutting so many corners, the restaurant turned into a circle
BigBewtieHoles
BigBewtieHoles - 26 दिन पहले
anyone else get the feeling that a lot of these customers on these clips are maybe being coerced by the producers to send the food back?
theeoneandonlyibraw
theeoneandonlyibraw - 26 दिन पहले
2:10 That whiny noise truly belongs in an American television show starter pack!
Clyde Cavalieri
Clyde Cavalieri - 26 दिन पहले
It's the same crew that records him at the end of the show when he goes out the door, looks at the camera and says something like, "frozen ranch pizza, fuck me!" Then he turns and leaves.
Y_u wanna see_me
Y_u wanna see_me - 26 दिन पहले
That pizza is sadder than my life
Zakieldin
Zakieldin - 26 दिन पहले
WHY IS THE QUALITY SO SHIT ON THESE VIDEOS IT'S FUCKIN 2019
Feelsbad Man
Feelsbad Man - 26 दिन पहले
How many owners dose this restaurant have
J Nuy
J Nuy - 27 दिन पहले
The pizza on the thumbnail looks disgusting! 💯💯
Paper Towel
Paper Towel - 27 दिन पहले
Gamer much?
Frederik the Wolfman
Frederik the Wolfman - 28 दिन पहले
Absolutely pathetic. I am 18 years old and I can make a pizza better than trash. FROM SCRATCH.
अगला