CLEANING MY DISGUSTING ROOM AT 2AM *INTENSE* (cleaning out my entire closet)

24 982
791
 
check out my depop shop! www.depop.com/maiphammy/
Thanks Depop for sponsoring this video!
click this link to subscribe! inzone.info/user/3K_V0FgEq_6SuA6X54z3GQ.html
❀FREQUENTLY ASKED QUESTIONS:
⇢ Q: Where do you live? Edmonton, AB, Canada
⇢ Q: What camera do you use? A: Canon M50 + 11-22mm
⇢ Q: What editing software do you use? A: Final Cut Pro
⇢ Q: What is your ethnicity? A: Vietnamese
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
SOCIAL MEDIA
⇢ Twitter: @maiphammy
⇢ Instagram: @maiphammy
⇢ Spam Instagram: @maispammy
⇢ Snapchat: MaiPhammy
⇢ Spotify: open.spotify.com/user/maiphammy
⇢ VSCO: maiphammy
⇢ Business email: maiphammybusiness@gmail.com
help me translate this video into your language: inzone.info_cs_panel?tab=2&c=UC3K_V0FgEq_6SuA6X54z3GQ
कैसे करें और शैली
अवधि: 15:24

टिप्पणियाँ

Psilly111 Gymnast
Psilly111 Gymnast - 21 घंटे पहले
I had to do that lol
Chloe Crane
Chloe Crane - दिन पहले
Are you filipino
Brian Allen
Brian Allen - 3 दिन पहले
Love your videos
Anaya Frazier
Anaya Frazier - 3 दिन पहले
*Just a note for me to know where I left off * 10:44
Saige Garver
Saige Garver - 3 दिन पहले
am i the only one that thinks she kinda sounds like miley cyrus?
Outcast :3
Outcast :3 - 4 दिन पहले
U r too cute😍
Skylar’s Bakery
Skylar’s Bakery - 5 दिन पहले
Yo like you sound like JoJo Siwa
KawaiiThingLover
KawaiiThingLover - 6 दिन पहले
Lol I have to use the nasal spray everyday lol. Allergies
d t
d t - 6 दिन पहले
You could've kept the frames
Lea Vignoli
Lea Vignoli - 7 दिन पहले
How much is your apartment. What city you live in looks nice there
Charlie-Rae Farnsworth
Charlie-Rae Farnsworth - 7 दिन पहले
Lol
Dylbetic
Dylbetic - 8 दिन पहले
Are u part duck lol
Chrystal Calaby
Chrystal Calaby - 9 दिन पहले
Looking for clean my room motivation on YouTube, watch this video stay in bed and go stuff it my room ain't that bad yet, it can wait 3 weeks 😂😂😂😂
Brandy Wright
Brandy Wright - 9 दिन पहले
I ship it
Teagan Thompson
Teagan Thompson - 10 दिन पहले
nooooo i always use qtips😂😂
KATIE HEINZMAN
KATIE HEINZMAN - 11 दिन पहले
I do garbage and dishes first so I don’t have to leave my room when cleaning the rest
KATIE HEINZMAN
KATIE HEINZMAN - 11 दिन पहले
I related when she said “I’m just trying to get my slurpee” I’ve been followed to my car for not giving someone my snap
GoldenGracieGirl
GoldenGracieGirl - 11 दिन पहले
I've been binge-watching "cleaning my room" videos and people very commonly "im sweating" when theyre cleaning hmm
Eliza Richards
Eliza Richards - 11 दिन पहले
Actual cleaning starts at 3:49
TingleGuy Asmr
TingleGuy Asmr - 12 दिन पहले
I haven’t cleaned my room in 2 years not 4 months
Ciara cano
Ciara cano - 12 दिन पहले
talks to much..
Darianna Garrett
Darianna Garrett - 12 दिन पहले
You don't know how to clean
me h
me h - 12 दिन पहले
my room is worst
Layni? That's me!!
Layni? That's me!! - 13 दिन पहले
Finally there's a person that is on my level of nastiness
Georgina Maher
Georgina Maher - 17 दिन पहले
Oh thats why I stopped watching... constantly bleeped swear words that are unecessary
The Life Of Li
The Life Of Li - 17 दिन पहले
Bro she hasn’t cleaned her room yet at all for the entire morning
Drinking coffee took 6 hours!?
gacha life
gacha life - 17 दिन पहले
this is me I have so much energy at 2AM
kai boo
kai boo - 17 दिन पहले
props to him for just fist bumping u in an attempt to make u less uncomfortable. i would’ve actually cried
Zion M
Zion M - 19 दिन पहले
No one:
Procrastination: I'm bout to ruin this girls whole life
Trinity Livingston
Trinity Livingston - 19 दिन पहले
This is me when I try to clean my room! So far, I've been procrastinating for about 3 months, lol!
Khayrah Steward
Khayrah Steward - 19 दिन पहले
Why is it so bright outside?
Steph
Steph - 20 दिन पहले
I just found your channel you're so cute... I knew you were younger, 16 with your own apartment in Edmonton that's crazy congrats
beeetle bumm
beeetle bumm - 20 दिन पहले
u sound like miley cyrus with your ears plugged
휴닝이이이
휴닝이이이 - 24 दिन पहले
I repeated this video for about 10th times so that she's tired cleaning her room
Lexi Sobek
Lexi Sobek - 25 दिन पहले
You don’t even know how much I hate these adds but I make sure not to skip them just for you
Denise Smith
Denise Smith - 26 दिन पहले
Lmaooo 🤣master procrastinator
Giana Zaffino
Giana Zaffino - 26 दिन पहले
if you read my comment like it💓 also loooovvveeee your vid
Elizabeth Nickell
Elizabeth Nickell - 26 दिन पहले
I subed
Elizabeth Nickell
Elizabeth Nickell - 26 दिन पहले
Why is charlie like a foot taller than mia
Elizabeth Nickell
Elizabeth Nickell - 26 दिन पहले
Mai
Murat ÖZEL
Murat ÖZEL - 26 दिन पहले
for your home fine cleaning https://amzn.to/2plg6ea Good Luck!
Brittany Zermeno
Brittany Zermeno - 27 दिन पहले
3:19 relatable AF
Lisa Borgia
Lisa Borgia - 28 दिन पहले
Whats the song at the end i love it
Keshang Lama
Keshang Lama - महीने पहले
Mannn your voice is so uncomfortable! !!
Rina L
Rina L - महीने पहले
Charlie is so cuteeee
Paige LeFevre
Paige LeFevre - महीने पहले
Hey you sound like Miley Cyrus when she was in her teens! Lmao
Brooke Vozniak
Brooke Vozniak - महीने पहले
GeT hElP
jimins jams
jimins jams - महीने पहले
You are my spirit animal
Chantel
Chantel - महीने पहले
1:55
mai: *films the whole process*
mai: *explains every word*
layla salas
layla salas - महीने पहले
She sounds like Hannah Montana omg !!!!!😍😍
alluwe
alluwe - महीने पहले
Can i steel ya Charlie?
Jaeda Mohammed
Jaeda Mohammed - महीने पहले
*complains about not having friends*
Cute guy:
“hey toss your snap”
Mai:
“Nope.”
😂💀
Ashley Mitchell
Ashley Mitchell - महीने पहले
wait why do you throw out your sheets lol
Katy Bitely
Katy Bitely - महीने पहले
If you throw away sheets then you are hurting the environment.
Ravneet Chandi
Ravneet Chandi - महीने पहले
i have the same gray stool as her lmao
Tania Antunes
Tania Antunes - महीने पहले
eehhhhh la chaanlaa de la mummmmm en mi puta caraaa lkoo ke kuyonsssss
Maggie M
Maggie M - महीने पहले
she sounds like hannah montana
chimin
chimin - महीने पहले
“Beauty tips with Charlie”
11/10 would watch and recommend
Puff Puff Pig
Puff Puff Pig - महीने पहले
I wanna go get my ears checked now haha
eugenia spurrier
eugenia spurrier - महीने पहले
Mai acting like we do a all know her ex is Colton
Korryn Gardiner
Korryn Gardiner - महीने पहले
I used to feel like my room was so messy then I saw mais and now it’s actually kinda clean 😂😂😂
आगामी